Šįryt pasipiktinę kaimynai pranešė apie priverstinį sportą, t.y. neveikiančius jau ABU liftus 6 name.
Kaip žinia, vienas iš liftų neveikia dėl to, kad perdegė jo valdymo plokštė, kurios Schindleris savo sandėliuose neturėjo ir teko užsakinėti iš Ispanijos (kaip šiandien paaiškėjo).
O antrasis liftas šįryt (iš pačio ryto dar veikė, kiek supratau jis ten neveikia nuo ~10 ir jau turėtų kaip ir veikti) neveikė dėl planinio skubaus remonto, kad nenutiktų va taip:
Buvo keičiama lifto liniuotė. Tai toks daiktas, kuris valdo durų užsidarymą/atsidarymą, užrakto atsirakinimą/užsirakinimą (dėl susidėvėjusios liniuotės ir to veikiančio, t.y. didžiojo lifto durys užsidarinėja lėčiau – taip buvo padaryta specialiai, kad ta liniuotė visai nesulūžtų). Ji jau gerokai buvo susidėvėjusi ir Schindler atstovas labai nuogąstavo, jog gali sugesti, pavyzdžiui, savaitgalį ir tada lifto neturėtumėm kur kas ilgiau.
Atsiprašome visų kaimynų šįryt pasportavusių prieš savo norą. Pasistengsiu, kad kitą kartą Schindler’is mane informuotų prieš panašius darbus, kad tą sužinotumėte ir jūs.
P.S. Dėl tos valdymo plokštės iš Ispanijos: man šiandien pasakė, kad tiekėjas dar kol kas net nesureagavo į Schindler’io užklausą (pagal sutartį, t.y. pagal informaciją remonto sąmatoje jie dar turi ~7 savaites) Dar taip pat sužinojau, kad gal būt būtų galimybė pakeisti visus mūsų liftų valdymo blokus į galbūt modernesnius, bet tai būtų ilgalaikis projektas ateičiai. O dabar, vistiek daug pigiau ir daug greičiau bus sulaukti tos plokštės iš Ispanijos.
Klausimas. Kodel shindleris taip ilgai delsia sutvarkyti lifta? As suprantu, kad sutartis yra sutartis, bet juk gyvenam technologiju pasaulyje. Sunku suvokti, kad detales uzsakinejimas ir remontas truktu per du menesius! Kai is bet kurio europos kampelio atsiusti kazka uztrunka iki 3 darbo dienu, o is uz kitur max 5-10 darbo dienu. Labai neprofesionalu! Gal vertetu paeskaluoti shindlerio vadams? Netikiu kad jiems nesvarbi klientura.
Got it. Pažiūrėsiu ką galima padaryti.