Dažniausiai užduodami klausimai

  1. Ką daryti kai neveikia liftas?
  2. Ką daryti, jei kolektoriuje pastebėjau sugedusią armatūrą ir dėl to bėga vanduo?
  3. Ką daryti, kai pastebima perdegusi lemputė bendrojo naudojimo patalpose?
  4. Ką daryti jei “išmušė” apačioje esančius elektros “automatus”, o ne bute esančius? Taip pat kur kreiptis dėl kitų elektros energijos klausimų?
  5. Ką daryti, kai rūšiuojamų šiukšlių konteineriuose jų prisikaupia tiek, kad nebetelpa daugiau?
  6. Kur kreiptis dėl šildymo sistemų klausimų?
  7. Kur kreiptis dėl šalto (geriamo) vandens klausimų ir problemų?
  8. Kas yra Don Kichotas?
  9. Į ką kreiptis nutikus santechninėms problemoms (koks santechnikas galimai geriausias)?
  10. Kaip nusivalyti tuos didelius langus, jei aš aukščio bijau bei neturiu priemonių nei laiko?
  11. Kodėl bendrijai reikalingas elektrikas?
  12. Kodėl bendrijai naudinga samdyti įmonę, tam kad būtų nuskaitomi skaitliukai?
  13. Ką reiškia šios (žr. atsakyme) eilutės sąskaitoje
  14. Ką daryti jeigu neveikia domofonas?
  15. Ką daryti, jei užstrigo durų spyną ir dėl to neįmanoma patekti į butą arba į laiptinę?
  16. Ką daryti, jei nešyla dalis radiatiaus arba radiatoriai viename kambaryje?

18 Responses to Dažniausiai užduodami klausimai

  1. Pingback: Šiukšlės | Šeškinės 4 ir 6 namų bendrijos žiniasklaida

  2. seskine46 says:

    1. Ką daryti kai neveikia liftas?

    -Skambinti į UAB “Schindler Liftas” avarinę tarnybą numeriu 8 700 70112 ir pranešti apie gedimą

  3. seskine46 says:

    2. Ką daryti, jei kolektoriuje pastebėjau sugedusią armatūrą ir dėl to bėga vanduo?

    – Skambinti į UAB “Avarija” 1355 ir pranešti apie gedimą

  4. seskine46 says:

    3. Ką daryti, kai pastebima perdegusi lemputė bendrojo naudojimo patalpose?

    – Skambinti į UAB NPC “Klientų aptarnavimo centrą Tel. 870055966 ir užregistruoti gedimą ar kitą nusiskundimą, telefonas yra paryškintas juodame fone kiekvieno mėnesio komunalinių paslaugų sąskaitos viršuje! Jeigu nepavyksta išspręsti problemos – skambinkite UAB NPC musu namus administruojančiai vadybininkei Virginijai Sedelskienei Tel. 861618392.

  5. seskine46 says:

    4. Ką daryti jei “išmušė” apačioje esančius elektros “automatus”, o ne bute esančius? Taip pat kur kreiptis dėl kitų elektros energijos klausimų?

    Problemą paaiškinome atskiru straipsniu. Bet mes suprantame, kad elektros jums reikia dabar, o ne paskui, tad:

    – Eikite pas kaimynus ir paprašykite rakto nuo el. skydinės apačioje. Ten nuėję galėsite įsijungti savo “automatuką”. Šiaip tai būtų geriausia, jei patys turėtumėte tą raktą. Norėdami jį gauti kreipkitės į kurį nors bendrijos valdybos narį. Jei nežinote kur apačioje yra tie automatukai – paklauskite kaimyno, kuris turi raktą. Tikėtina, kad jis bus pakankamai geras ir parodys kur tos durys kur tas raktas rakina. Visais Elektros energijos klausimais reikia kreiptis į LESTO Žvejų g.14, Vilnius, 09310 Lietuva,Vilnius kontaktų centro telefonas 1802 arba (8-5) 2552555 info@lesto.lt.

    Dar galite užsiregistruoti savitarnos svetainėje ir tada informaciją apie gedimus, bei numatomą šalinimo laiką gausite sms žinute.

  6. seskine46 says:

    5. Ką daryti, kai rūšiuojamų šiukšlių konteineriuose jų prisikaupia tiek, kad nebetelpa daugiau?

    -Pranešti Ecoservice (atsakingas asmuo Marius Katkus 861049971, marius.katkus@ecoservice.lt). Tai turėtų paspartinti išvežimą.

  7. seskine46 says:

    6. Kur kreiptis dėl šildymo sistemų klausimų?

    -Visais šildymo sistemų klausimais (kai Jūsų bute (patalpose) nešyla radiatoriai) ir taip pat karšto vandens (jeigu nebėga karštas vanduo iš vandens maišytuvų ar bėga drungnas vanduo) reikia kreiptis į UAB VILNIAUS ENERGIJA , su kuria kiekvienas patalpų savininkas yra pasirašęs sutartį ir kiekvieną mėnesį pagal gaunamas sąskaitas moką šildymo ir karšto vandens aptarnavimo mokestį už sistemų priežiūrą, atnaujinimą, klientų aptarnavimą ir t.t.

    Informacija yra kiekvienoje VE sąskaitoje: mūsų namus aptarnauja 3-as klientų aptarnavimo centras (Ateities g. 12A, tel 1899 arba (8 5) 26671 99 el.p. info@dalkia.lt pirmadienias ketvirtadieniais darbo laikas nuo 7.30 iki 16.30 val., penktadienias 7.30 iki 15.30 val.

    Egidijus rado konkretų žmogų, kuris atsakingas už mūsų šilumos ūkio priežiūrą:

    tel. 865610047 rliachovicius@dalkia.lt

  8. seskine46 says:

    7. Kur kreiptis dėl šalto (geriamo) vandens klausimų ir problemų?

    -Visais šalto (geriamo) vandens klausimais reikia kreiptis į UAB Vilniaus vandenys Dominikonų g. 11, LT-01517 Vilnius.

    Dėl bute ar individualiame name įrengto vandens skaitiklio plombos nuėmimo ir užplombavimo prašome kreiptis telefonu (8 5) 266 4345 arba į pardavimų ir rinkodaros padalinį, Dominikonų g. 11, Vilnius, 7:30 – 16:00 val. (pietų pertrauka 11:30 – 12:00 val.) į rajonų vyresniuosius inspektorius.

  9. seskine46 says:

    8. Kas yra Don Kichotas?

    Tai yra personažas. Su tokiais personažais rekomenduojame nekonfliktuoti, patariame linkčioti galvą ir sakyti „būtinai“, „žinoma“, „oho!“, „nieko sau!…“ ir panašiai. Yra pasitvirtinę faktai, kad Don Kichoto minimi demonai ir piktos dvasios tėra vėjo malūnai. Kalba įtikinamai. Žinoma galite bandyti tikrinti faktus, jei turite laiko būtinai taip ir padarykite.
    Tokius personažus galime atskirti iš jų kalbos. Bet tos kalbos tik registruotiems

  10. seskine46 says:

    9. Į ką kreiptis nutikus santechninėms problemoms (koks santechnikas galimai geriausias)?

    Yra toks netoli gyvenantis, todėl galintis greitai prisistatyti santechnikas, kurio telefonas: 868605380 (už informaciją ačiū Egidijui). Vienai kaimynei jau pagelbėjo su lašančiu radiatoriumi ir tai kainavo anot jos ~20 lt.

  11. seskine46 says:

    10. Kaip nusivalyti tuos didelius langus, jei aš aukščio bijau bei neturiu priemonių nei laiko?

    Langus gali nuvalyti profesionalūs langų valytojai. Keletas kaimynų jau pasinaudojo jų paslaugomis, jie rekomenduoja šiuos:
    – Galina: tel. 8-661-19606 (išvalė langus 63 kvm bute už 60 Lt)
    http://www.abcsvara.lt/ (kaimynas vienas valęs mokėjo 69 Lt, praejusiais metais kiti vale uz 150 Lt)
    – Jei turite organizacinių gabumų, tai galite susitarti su kaimynais (kuo daugiau tuo geriau, nes pigiau) ir susitarti su UAB Clean Solutions.

    O dar geriau, 2013 metais susiradome šaunią moteriškę iš Euroservis plius (ar tai ESP švara) Galina Blaževič (ta pati Galina). Su Clean Solutions susitarti šiemet nepavyko – gal ir gerai.

    Mes Galinai padėjome sudaryti grafiką ir darbai buvo atlikti (bent jau negirdėjome skundžiantis). Tai bene geriausias kainos ir kokybės santykis, kokį galima rasti Vilniuje

  12. seskine46 says:

    11. Kodėl bendrijai reikalingas elektrikas?
    Yra įstatymas, įpareigojantis nuolatinę daugiabučių elektros ūkio priežiūrą.
    Jeigu mūsų atveju nebūtų NPC atstovas Ruslanas, tai turėtumėm samdyti kitą prižiūrinčią (atestuotą) įmonę.
    Kadangi dabar mokame kas mėnesį mokame už elektros ūkio priežiūrą, tai perdegus lemputei, mums kainuoja tik pati lempute – už iškvietimą ir lemputės pakeitimo paslaugą papildomai mokėti nereikia.
    Tuo tarpu iš šalies elektriko iškvietimas kainuotu matyt nuo 50 Lt. už darbo valandą.
    Jeigu jūs mūsų elektrikui turite daugiau darbo – sakykite, derėsimės su NPC

  13. seskine46 says:

    12. Kodėl bendrijai naudinga samdyti įmonę, tam kad būtų nuskaitomi skaitliukai?

    Šios paslaugos atsisakyti galime, bet neatsisakome nes:

      a) negalime užtikrinti, kad kiekvienas bendrijos gyventojas tą pačią dieną ir sąžiningai deklaruotų karšto vandens ir šilumos skaitiklių parodymus
      b) jeigu kuri nors gyventojų dalis duomenis deklaruotų ne laiku arba netiksliai – atsirastų netikslumų, kuriuos privalėtų padengti kiti bendrijos gyventojai, nes su Lietuvos Energija atsiskaitome pagal įvadinių skaitiklių rodmenis.
  14. seskine46 says:

    13. Ką reiškia šios (žr. atsakyme) eilutės sąskaitoje?

    Elektros tinklu profilaktine prieziura 0,72.Paskirstyta 51,80 Lt suma pagal aktą Nr. EL-E12-0003299 9 (vykdant profilaktinius apėjimus pakeistos lempos, tik medžiagų kaina, darbas 0).

    Elektros ukio prieziura 3,89.Pagal sutartį (4 namas ir 6 namas su bendrija, pastovus mokestis (655,0 Lt be PVM) abiems namams.

    Lempu keitimas 1,35.Paskirstyta 97,02 Lt suma pagal aktą Nr. EL-V12-024041P (pakeistos lempos pagal registruotą parašką, tik medžiagų kaina, darbas 0, kadangi prižiūrime EŪ).

    Ukio islaidos 0,51.Paskirstyta 66,95 Lt suma abiems namams už valytojos sąskaitas 5,79 Lt, 13,16 Lt ir 48,0 Lt už susirinkimo skelbimą laikraštyje.

    Vandens pardavimo kaina 0,06.Šalto vandens pardavimo kaina to vandens, kuris perkamas pagal bendrijos įv. skaitiklius. Prikabinu Vilniaus vandenų Vandens pardavimo kainų išaiškinimą ir S-F. Kadangi yra 2 skaitikliai, bendra suma, kurią reikia paskirstyti kas mėnesį abiems namams 7,84 Lt.

  15. seskine46 says:

    14. Ką daryti jeigu neveikia domofonas?

    – Skambinti į UAB NPC “Klientų aptarnavimo centrą Tel. 870055966 ir užregistruoti gedimą ar kitą nusiskundimą, telefonas yra paryškintas juodame fone kiekvieno mėnesio komunalinių paslaugų sąskaitos viršuje! Jeigu nepavyksta išspręsti problemos – skambinkite UAB NPC musu namus administruojančiai vadybininkei Virginijai Sedelskienei Tel. 861618392.

    Arba… Arba galima kreiptis į Kazimierą (8 686 14814). Jis gali padėti netgi sukonfigūruoti magnetinį raktą laiptinės durims.

  16. Pingback: Dingo elektra pusei Šeškinės | Šeškinės 4 ir 6 namų bendrijos žiniasklaida

  17. Pingback: Paslaugus Ecoservise | Šeškinės 4 ir 6 namų bendrijos žiniasklaida

  18. Skirmantas says:

    15. Ką daryti, jei užstrigo durų spyną ir dėl to neįmanoma patekti į butą arba į laiptinę?

    Taip jau užvakar atsitiko, kad užstrigo viršutine durų spyna. Iš kaimynų išgirdau, kad ir kitiems panašių situacijų yra buvę. Tai jei ką, man puikiai pagelbėjo UAB “Dijosa” +37065522777, aš su jais jau daug metų darbe dirbu, išgelbėjo ir šį kartą. Tad jei kam reikes, kreipkitės. Avarinio atidarymo kaina 30 eur, beje spynininkas pakomentavo, kad tokių spynų kaip pas mus yra sudėtos ji yra jau daug keitęs. Spyna su keitimu kainavo 100 eur.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s