- Ką daryti kai neveikia liftas?
- Ką daryti, jei kolektoriuje pastebėjau sugedusią armatūrą ir dėl to bėga vanduo?
- Ką daryti, kai pastebima perdegusi lemputė bendrojo naudojimo patalpose?
- Ką daryti jei “išmušė” apačioje esančius elektros “automatus”, o ne bute esančius? Taip pat kur kreiptis dėl kitų elektros energijos klausimų?
- Ką daryti, kai rūšiuojamų šiukšlių konteineriuose jų prisikaupia tiek, kad nebetelpa daugiau?
- Kur kreiptis dėl šildymo sistemų klausimų?
- Kur kreiptis dėl šalto (geriamo) vandens klausimų ir problemų?
- Kas yra Don Kichotas?
- Į ką kreiptis nutikus santechninėms problemoms (koks santechnikas galimai geriausias)?
- Kaip nusivalyti tuos didelius langus, jei aš aukščio bijau bei neturiu priemonių nei laiko?
- Kodėl bendrijai reikalingas elektrikas?
- Kodėl bendrijai naudinga samdyti įmonę, tam kad būtų nuskaitomi skaitliukai?
- Ką reiškia šios (žr. atsakyme) eilutės sąskaitoje
- Ką daryti jeigu neveikia domofonas?
- Ką daryti, jei užstrigo durų spyną ir dėl to neįmanoma patekti į butą arba į laiptinę?
- Ką daryti, jei nešyla dalis radiatiaus arba radiatoriai viename kambaryje?
- Ką reiškia iš čiaupo bėgantis rudas vanduo?
- Kodėl bendrija nesudaro E-sąskaitų sutarčių su bankais?
- Ką daryti, jeigu neveikia šilumos skaitiklis (arba kokios nors kitos problemos susijusios su šilumos skaitikliu?
Pingback: Šiukšlės | Šeškinės 4 ir 6 namų bendrijos žiniasklaida
1. Ką daryti kai neveikia liftas?
-Skambinti į UAB “Schindler Liftas” avarinę tarnybą numeriu 8 700 70112 ir pranešti apie gedimą
2. Ką daryti, jei kolektoriuje pastebėjau sugedusią armatūrą ir dėl to bėga vanduo?
– Skambinti į Grindos avarinę 1355 ir pranešti apie gedimą arba
– Skambinti į NPC avarinę: 8 700 55966
3. Ką daryti, kai pastebima perdegusi lemputė bendrojo naudojimo patalpose?
– Skambinti į UAB NPC “Klientų aptarnavimo centrą Tel. 870055966 ir užregistruoti gedimą ar kitą nusiskundimą, telefonas yra paryškintas juodame fone kiekvieno mėnesio komunalinių paslaugų sąskaitos viršuje! Jeigu nepavyksta išspręsti problemos – skambinkite UAB NPC musu namus administruojančiai vadybininkei Virginijai Sedelskienei Tel. 861618392.
4. Ką daryti jei “išmušė” apačioje esančius elektros “automatus”, o ne bute esančius? Taip pat kur kreiptis dėl kitų elektros energijos klausimų?
Problemą paaiškinome atskiru straipsniu. Bet mes suprantame, kad elektros jums reikia dabar, o ne paskui, tad:
– Eikite pas kaimynus ir paprašykite rakto nuo el. skydinės apačioje. Ten nuėję galėsite įsijungti savo “automatuką”. Šiaip tai būtų geriausia, jei patys turėtumėte tą raktą. Norėdami jį gauti kreipkitės į kurį nors bendrijos valdybos narį. Jei nežinote kur apačioje yra tie automatukai – paklauskite kaimyno, kuris turi raktą. Tikėtina, kad jis bus pakankamai geras ir parodys kur tos durys kur tas raktas rakina. Visais Elektros energijos klausimais reikia kreiptis į LESTO Žvejų g.14, Vilnius, 09310 Lietuva,Vilnius kontaktų centro telefonas 1802 arba (8-5) 2552555 info@lesto.lt.
Dar galite užsiregistruoti savitarnos svetainėje ir tada informaciją apie gedimus, bei numatomą šalinimo laiką gausite sms žinute.
5. Ką daryti, kai rūšiuojamų šiukšlių konteineriuose jų prisikaupia tiek, kad nebetelpa daugiau?
-Pranešti savivaldybės įmonei “VASA” (“Vilniaus Atliekų Sistemos Administratorius”).
6. Kur kreiptis dėl šildymo sistemų klausimų?
-Visais šildymo sistemų klausimais (kai Jūsų bute (patalpose) nešyla radiatoriai) ir taip pat karšto vandens (jeigu nebėga karštas vanduo iš vandens maišytuvų ar bėga drungnas vanduo) reikia kreiptis į UAB “Termofikatas”.
7. Kur kreiptis dėl šalto (geriamo) vandens klausimų ir problemų?
-Visais šalto (geriamo) vandens klausimais reikia kreiptis į UAB Vilniaus vandenys Dominikonų g. 11, LT-01517 Vilnius.
Dėl bute ar individualiame name įrengto vandens skaitiklio plombos nuėmimo ir užplombavimo prašome kreiptis telefonu (8 5) 266 4345 arba į pardavimų ir rinkodaros padalinį, Dominikonų g. 11, Vilnius, 7:30 – 16:00 val. (pietų pertrauka 11:30 – 12:00 val.) į rajonų vyresniuosius inspektorius.
8. Kas yra Don Kichotas?
Tai yra personažas. Su tokiais personažais rekomenduojame nekonfliktuoti, patariame linkčioti galvą ir sakyti „būtinai“, „žinoma“, „oho!“, „nieko sau!…“ ir panašiai. Yra pasitvirtinę faktai, kad Don Kichoto minimi demonai ir piktos dvasios tėra vėjo malūnai. Kalba įtikinamai. Žinoma galite bandyti tikrinti faktus, jei turite laiko būtinai taip ir padarykite.
Tokius personažus galime atskirti iš jų kalbos. Jie sako, kad viskas yra blogai, visi vagys. Žmonės, su kuriais bendrauti nemalonu. Dar Don Kichotai pasižymi maginiu mąstymu.
Žmonės, su kuriais malonu bendrauti jokiu būdu nesako, kad viskas tik gerai ir kad vagių nėra, bet tai nėra dominuojanti tema jų šnekose.
9. Į ką kreiptis nutikus santechninėms problemoms (koks santechnikas galimai geriausias)?
Yra toks netoli gyvenantis, todėl galintis greitai prisistatyti santechnikas, kurio telefonas: 868605380 (už informaciją ačiū Egidijui). Vienai kaimynei jau pagelbėjo su lašančiu radiatoriumi ir tai kainavo anot jos ~20 lt.
10. Kaip nusivalyti tuos didelius langus, jei aš aukščio bijau bei neturiu priemonių nei laiko?
Langus gali nuvalyti profesionalūs langų valytojai. Keletas kaimynų jau pasinaudojo jų paslaugomis, jie rekomenduoja šiuos:
– Galina: tel. 8-661-19606 (išvalė langus 63 kvm bute už 60 Lt)
– http://www.abcsvara.lt/ (kaimynas vienas valęs mokėjo 69 Lt, praejusiais metais kiti vale uz 150 Lt)
– Jei turite organizacinių gabumų, tai galite susitarti su kaimynais (kuo daugiau tuo geriau, nes pigiau) ir susitarti su UAB Clean Solutions.
O dar geriau, 2013 metais susiradome šaunią moteriškę iš Euroservis plius (ar tai ESP švara) Galina Blaževič (ta pati Galina). Su Clean Solutions susitarti šiemet nepavyko – gal ir gerai.
Mes Galinai padėjome sudaryti grafiką ir darbai buvo atlikti (bent jau negirdėjome skundžiantis). Tai bene geriausias kainos ir kokybės santykis, kokį galima rasti Vilniuje
11. Kodėl bendrijai reikalingas elektrikas?
Yra įstatymas, įpareigojantis nuolatinę daugiabučių elektros ūkio priežiūrą.
Jeigu mūsų atveju nebūtų NPC atstovas Ruslanas, tai turėtumėm samdyti kitą prižiūrinčią (atestuotą) įmonę.
Kadangi dabar mokame kas mėnesį mokame už elektros ūkio priežiūrą, tai perdegus lemputei, mums kainuoja tik pati lempute – už iškvietimą ir lemputės pakeitimo paslaugą papildomai mokėti nereikia.
Tuo tarpu iš šalies elektriko iškvietimas kainuotu matyt nuo 50 Lt. už darbo valandą.
Jeigu jūs mūsų elektrikui turite daugiau darbo – sakykite, derėsimės su NPC
12. Kodėl bendrijai naudinga samdyti įmonę, tam kad būtų nuskaitomi skaitliukai?
Šios paslaugos atsisakyti galime, bet neatsisakome nes:
a) negalime užtikrinti, kad kiekvienas bendrijos gyventojas tą pačią dieną ir sąžiningai deklaruotų karšto vandens ir šilumos skaitiklių parodymus
b) jeigu kuri nors gyventojų dalis duomenis deklaruotų ne laiku arba netiksliai – atsirastų netikslumų, kuriuos privalėtų padengti kiti bendrijos gyventojai, nes su Lietuvos Energija atsiskaitome pagal įvadinių skaitiklių rodmenis.
13. Ką reiškia šios (žr. atsakyme) eilutės sąskaitoje?
Elektros tinklu profilaktine prieziura 0,72. – Paskirstyta 51,80 Lt suma pagal aktą Nr. EL-E12-0003299 9 (vykdant profilaktinius apėjimus pakeistos lempos, tik medžiagų kaina, darbas 0).
Elektros ukio prieziura 3,89. – Pagal sutartį (4 namas ir 6 namas su bendrija, pastovus mokestis (655,0 Lt be PVM) abiems namams.
Lempu keitimas 1,35. – Paskirstyta 97,02 Lt suma pagal aktą Nr. EL-V12-024041P (pakeistos lempos pagal registruotą parašką, tik medžiagų kaina, darbas 0, kadangi prižiūrime EŪ).
Ukio islaidos 0,51. – Paskirstyta 66,95 Lt suma abiems namams už valytojos sąskaitas 5,79 Lt, 13,16 Lt ir 48,0 Lt už susirinkimo skelbimą laikraštyje.
Vandens pardavimo kaina 0,06. – Šalto vandens pardavimo kaina to vandens, kuris perkamas pagal bendrijos įv. skaitiklius. Prikabinu Vilniaus vandenų Vandens pardavimo kainų išaiškinimą ir S-F. Kadangi yra 2 skaitikliai, bendra suma, kurią reikia paskirstyti kas mėnesį abiems namams 7,84 Lt.
14. Ką daryti jeigu neveikia domofonas?
– Skambinti į UAB NPC “Klientų aptarnavimo centrą Tel. 870055966 ir užregistruoti gedimą ar kitą nusiskundimą, telefonas yra paryškintas juodame fone kiekvieno mėnesio komunalinių paslaugų sąskaitos viršuje! Jeigu nepavyksta išspręsti problemos – skambinkite UAB NPC musu namus administruojančiai vadybininkei Virginijai Sedelskienei Tel. 861618392.
Arba… Arba galima kreiptis į Kazimierą (8 686 14814, jis yra NPC darbuotojas). Jis gali padėti netgi sukonfigūruoti magnetinį raktą laiptinės durims.
Jeigu sugedo jūsų bute esantis ragelis, tai jį galima nusipirkti iš UAB “DIGITALas”.
Pingback: Dingo elektra pusei Šeškinės | Šeškinės 4 ir 6 namų bendrijos žiniasklaida
Pingback: Paslaugus Ecoservise | Šeškinės 4 ir 6 namų bendrijos žiniasklaida
15. Ką daryti, jei užstrigo durų spyną ir dėl to neįmanoma patekti į butą arba į laiptinę?
Taip jau užvakar atsitiko, kad užstrigo viršutine durų spyna. Iš kaimynų išgirdau, kad ir kitiems panašių situacijų yra buvę. Tai jei ką, man puikiai pagelbėjo UAB “Dijosa” +37065522777, aš su jais jau daug metų darbe dirbu, išgelbėjo ir šį kartą. Tad jei kam reikes, kreipkitės. Avarinio atidarymo kaina 30 eur, beje spynininkas pakomentavo, kad tokių spynų kaip pas mus yra sudėtos ji yra jau daug keitęs. Spyna su keitimu kainavo 100 eur.
17. Ką reiškia iš čiaupo bėgantis rudas vanduo?
Geriausias paaiškinimas kurį radau yra čia: http://agavita.lt/turinys/Dar-kart%C4%85-apie-rud%C4%85-vanden%C4%AF-i%C5%A1-%C4%8Diaupo
Jeigu nuoroda neveiks, tai čia nugrabinau informaciją į pdf’ą.
18. Kodėl bendrija nesudaro E-sąskaitų sutarčių su bankais?
Nes per brangu. NPC buhalterės komentaras:
Nesvarbu kuriame banke sudarysite paslaugų sutartį dėl e-sąskaitų pateikimo (mes bankui pateikinėsim atsitinkamą failą su gyventojų sąskaitomis). Visi bankai ims už šią paslaugą mokesčius, tai sutarties pasirašymo mokestis apie 36 eur, mėnesinis palaikymo mokestis apie 24 eur, mokestis už vieną pateiktą sąskaitą 0,28 eur. Tai jei Jūs sudarysite keliuose bankuose sutartys, tai kiekvienam bankui turės bendrija susimokėti mokesčius.
Gyventojui, tai nieko nekainuos, o bendrijai išlaidos nemažos būtų.
19. Ką daryti, jeigu neveikia šilumos skaitiklis (arba kokios nors kitos problemos susijusios su šilumos skaitikliu?
Visais šilumos skaitiklių klausimais kreiptis į:
Jurij Cistiakov
UAB “Energijos servisas”
Rygos g. 17a-50, 05205 Vilnius
tel.: +370 5 2427285
fax.: +370 5 2427285
mob.: +370 686 80146
http://www.energijosservisas.lt
Pingback: Apie dėmesingumą | Šeškinės 4 ir 6 namų bendrijos žiniasklaida