DNSB pirmininko ataskaita

Aš labai džiaugiuosi, kad paklusau valdybos narės Linos pasiūlymu įsirengti trikčių registravimo žurnalą. Dabar, kai turiu procesą jaučiuosi ramiau, nes žinau, kad nepamiršiu svarbių dalykų.

Be to dabar galiu pamatuoti savo darbą ir jums jį parodyti. Šiaip iš kokybės audito pusės, tai negerai, kai pats save matuoju ir viską pats kontroliuoju, bet… Jei norite, galite kas nors pasiūlyti mane pakontroliuoti 😉

Čia du mažyčiai DotPlot’ai parodantys reakcijos ir sprendimo laikus:

Čia reakcijos laikai

Čia reakcijos laikai (dienomis)

Čia sprendimo laikai (dienomis).

Čia sprendimo laikai (dienomis).

Per 2016 metus užregistruota ir išspręsta buvo 84 problemos. Iš jų 30 problemų registravausi pats. Aš pats registruojuosi į žurnalą, kad nepamirščiau ir kad užmaučiau tas bėdas ant proceso. Net jei kas paskambina ir praneša kokią bėda – aš einu į trikčių registracijos formą ir ją užpildau. Google sheet’e įsidiegiau tokį addoną, kuris iškarto po to man išsiunčia emeilą, kurį aš tiesiog forwardinu problemos sprendėjui.

Čia yra visų 2016 žurnale registruotų problemų sąrašas, sprendimo istorijos ir kiti matavimai.

Visos problemos, kur sprendimo laikas >100 dienų buvo išspręstos anksčiau, tik nepafollowup’inta. Išsiuntęs problemą rangovams (dažniausiai tai NPC) aš jaučiuosi problemą atidavęs ir laukiantis atgalinio ryšio. O būna tiesiog, kad sutvarko problemą, bet atgalinio ryšio nesuteikia. Tai ir kabo ta problema pas mane. O be to per tuos visus rinkimus aš to žurnalo tiesiog netvarkydavau. Problemos būdavo sprendžiamos gan greitai, bet žurnalas netvarkomas.
Žodžiu yra kur tobulėti – uždarymo data tai dar nereiškia sprendimo datos. Čia daugiau techninių priemonių galbūt neverta diegtis. Užteks procesinių. T.y. arba man pačiam griežčiau imtis to žurnalo tvarkymo arba kokiu nors būdu deleguoti rangovams žurnalo papildymą. Aš pagalvosiu.

Pagrindinė ir dažniausiai besikartojanti problema yra perdegančios lemputės laiptinėse. Kai kuriems chroniškiems aukštams įsukti paprašiau atsparesnes LED’ines lemputes. Gal šitaip slenkančiu būdu atsinaujinsime jas visas.

Dar viena budinti problema tai švara laiptinėse ir kieme. Aš padariau išvadą, kad tai yra skirtingo vertinimo reikalas. Man asmeniškai viskas atrodo pakankamai gerai dažniausiai. O jei kur būna nešvaru ar netvarkinga, tai per kažkiek laiko išvaloma ar sutvarkoma UAB “Švaros broliai” darbuotojų.

Piktas valytojas.

Piktas valytojas.

Čia sąrašas problemų, kurias ilgiau sprendžiau ar šiaip sudėtingesnės:

  • Paukščių šūdai laiptinėse. Problemą išsprendžiau priklijuodamas paukščiams nemalonių dalykų
  • Išsijunginėjantis šildymas 6 name. Paaiškėjo, kad problemos buvo su temperatūros davikliu arba jo prijungimu prie reguliavimo sistemos. Axis specialistai sutvarkė.
  • Požeminiame parkinge dažnai peršaldavo purkštukai dėl susikaupiančios drėgmės sistemoje, kuri savo ruožtu atsiranda dėl kondensato keičiantis temperatūrai. Problema išspręsta įdėjus oro filtrą, mažinantį drėgmę ir įrengus papildomus ventilius sistemoje, kurių pagalba lengviau nusausinti sistemą.
  • Buvo sugedęs 4 namo lifto reduktorius, nes buvo išbėgęs tepalas. Pakeitė. Baisiai brangus daiktas.
  • 4 namo vandens siurblių automatika sugedus buvo. O tiksliau automatiškai nestartuodavo po trumpalaikių maitinimo sutrikimų ir neveikė slėgio davikliai. Sutvarkėme.
  • Keletą kartų buvo problemų su vartais. Lyg ir buvo spiralės nutrūkusios, kurias keitėme. Tik dabar nepamenu ar pernai ar užpernai. Bet kuriuo atveju šiemet problemų su vartais buvo labai mažai – keletą kartų neužsidarė nes buvo išmušę automatą (saugiklį). Tai kol supratau kad tai būtent saugiklis ir kur jis yra, tai buvom pasikvietę vartų taisytojus, kurie atvažiavę tik paskėsčiojo rankomis 😉 Bet dabar jau žinau kur automatukas ir spręsime panašias bėdas operatyviau ateityje.
  • Išvalėme stogus. Buvo prisikaupusių šiukšlių, kurios blokavo drenažą ir šiaip negražiai atrodė.
  • Tapome “saugios kaimynystės” programos dalimi
  • Viršutinių aukštų kaimynai negalėjo miegoti vėjuotomis dienomis. Pripurškėm laikinai putų ir lyg ir nebebarškėjo kurį laiką. Tada vėjas pasisuko iš kitos pusės ir vėl ėmė barškėti kitoje vietoje. Tikiuosi rasim kur pripurkšti tų putų artimiausiu metu. O vasarą reiks imtis tos problemos atidžiau. Gal perkloti bituminę dangą po skardomis, nes putos po vasaros saule nuo kaitros tiesiog susitrauks per vasarą.
  • 6 name šilumos punkte iš drenažo skylės ėmė sunktis kanalizacijos turinys. Avarijos likviduotojai prasuko su savo dratais. Nieko konkretaus neatrado problema nebesikartojo.
  • Prieš/per/po Kalėdas (nepamenu tiksliai) porą kartų kaimynas kažkuris ar kažkurie 4 namo lifte privėmė. UAB “Švaros Broliai” problemą pašalino per keltą valandų.
  • Šiai problemai reakcijos laikas pats didžiausias yra 105 dienos. Bet problemos skubumas irgi yra “3” (iš “10”). O iš tiesų, tai ilgai nežinojau ką daryti su ta problema. O ji yra apie tai, kad mūsų namų apšiltinimas padarytas nekokybiškai. Daug prichaltūrinta kitaip tariant. Galų gale pasitaręs su gerais specialistais (ir jau kurį laiką, tikiuosi, kad bičiuliais) nusprendžiau samdyti inspektorius, kurie padarė įvertinimą, parašė išvadas ir mes su visom tom išvadom nuėjom pas rangovus. Rangovai mus pasiuntė. Pasiuntė ieškoti techninio-inžinerinio dokumento, kuriame surašyti visi šilumos varžos reglamentavimai ir panašūs dalykai. Sakė, kad patys neturi tokio. Mes irgi, deja, neturim. Nu tai nuėjom į teismą. Bylinėjamės dabar.
  • Nudažėm parkviečių vietas.
  • Suremontavome laiptus ir drenažą, dėl kurio nebuvimo vis griūdavo laiptai.
  • Buvo suremontuotas įvažiavimas. Bet čia jau ne mano, čia mero nuopelnai. Nu gerai… Ir mano truputuką 🙂 Ir jūsų, kurie balsavote už Remigijų Šimašių 😀
  • Yra dar viena problema, kuri nervina labai kai kuriuos kaimynus. Tai yra liftų grindų danga, kuri susiraičius ir negraži. Gavau iš rangovų pasiūlymą pakeisti linoleumą aliuminio plokštėmis už ~450 EUR. Man atrodo, kad tai yra daugoka. Viena kaimynė maloniai pasiūlė paieškoti pigesnių variantų. Laukiu iš jos atsakymo. Bet tikriausiai neras nieko geriau ji. Kažkada sutvarkysim.
  • Dar viena gan įkyri problema buvo su 6 namu. Ten viršutinių aukštų kaimynai vis skųsdavosi, kad nešyla jiems radiatoriai. Tai reikėdavo varyti į šilumos punktą ir įjungti papildymo siurblį, kuris pakeldavo termofikato spaudimą, bet vėliau jis nukrisdavo ir vėl viršutiniai aukštai šaldavo. Tai UAB “Termofikatas” surado problemos priežastį. Tai buvo papildymo siurblio rėlė, kurią pakeitus problema buvo išspręsta.

Išvados: reikia kažką daryt su tom lemputėm. Kaška dariti tksant. Tai kaška padarisim.
Manau, kad neblogai tvarkausi. Sau parašyčiau stiprų 8’ą (iš 10). O kiek parašytumėt jūs?

Aš gi visai užmiršau dar šitą žodžių debesį įdėti. Čia yra žodžiai, kurie buvo naudojami problemų registracijoje 2016 metais. Kuo dažniau žodis buvo naudojamas – tuo jis didesnis:

Matome, kad "Namo", "lemputė", "Reikia", "nedega" yra vieni didžiausių žodžių. Nes nu tai dažniausiai buvo registruojama: neveikia namo lemputė :)

Matome, kad “Namo”, “lemputė”, “Reikia”, “nedega” yra vieni didžiausių žodžių. Nes nu tai dažniausiai buvo registruojama: neveikia namo lemputė 🙂

Vėliau pagaminau dar vieną debesį iš trikčių log’ų. T.y. rašiausi sau koks statusas ir ko laukiu arba ką darau. Tai susidėliojo man toks debesis:

Problema perduota NPC :)

Problema perduota NPC 🙂

This entry was posted in Naujienos, Remontai and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to DNSB pirmininko ataskaita

  1. Pingback: Valymas ir jo kokybė | Šeškinės 4 ir 6 namų bendrijos žiniasklaida

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s