Vėl apie priešgaisrinę rėksnę

Užsirūkėme pypkes ir ėmėme dedukciniu būdu spręsti bylą

Užsirūkėme pypkes ir ėmėme dedukciniu būdu spręsti bylą

Jau nagrinėjome temą apie mūsų namuose esančią priešgaisrinę apsaugą (1-as straipsnis, 2-as straipsnis ir 3-as straipsnis). Kalbėjome ir su kaimynais, kurių darbas susijęs su panašia sritimi. Viso šito judesio rezultatai yra tame pačiame 2-ame straipsnyje.

O bet tačiau mes padarėme dar štai ką: susisiekėme su PST, bandydami gauti mūsų namų priešgaisrinės sistemos brėžinius. Tas žmogus, su kuriuo susisiekėme, pasakė, jog jis nežinąs kas ten įrenginėjo mums tą signalizaciją, nes tada dar nedirbęs PST, bet vis tiek maloniai stengėsi padėti. Davė UAB Fiatlux kontaktus.

Sekėme paliktais pėdsakais

Sekėme paliktais pėdsakais

Pasikalbėjome su UAB Fiatlux atstovu, kuris lygtais paminėjo, kad priešgaisrinės sistemos mūsų namuose jie nevedė, o tvarkė tik elektros ūkį savo laiku, bet pasisiūlė atsiųsti inžinierių, kad pastarasis apžiūrėtų mūsų tą sistemą, kad galėtų pateikti detalesnes išvadas.

Tad, kol laukiame UAB Fiatlux atstovo (vis bandysime priminti jiems jų pažadą, nes to atstovo dar kol kas nesulaukėme), susisiekėme dar su dviem firmom, kurios užsiima priešgaisrinių sistemų eksploatacija remontu ir pan. Tos dvi firmos tai UAB Lantana ir UAB Eproma (didelis ačiū Martynui Ramuniui, kuris susisiekė su mumis Feisbukėj ir davė vieną kitą patarimą).

Panašu, jog UAB Eproma yra geresnė firma, nes jų atstovas jau buvo atvažiavęs ir mes jau apžiūrėjome mūsų ūkį, tuo tarpu UAB Lantana ir UAB Fiatlux vis dar kažko laukia, bet mes eisime jiems ir skambinsime, kol pažadus duotus įvykdys.

Taigi, su Mariumi (berods toks buvo UAB Eproma atstovo vardas) apžiūrėjome konsolę, palingavome galvomis, šiek tiek pamąstėme ir pakalbėjome. O pakalbėjimo rezultatas štai toks:

  • Vieno namo visų daviklių/konsolės gedimų diagnostika užtruktų apie savaitę (kainą taip pat paminėjo, bet čia mes jos nepateiksime, nes tai derybų objektas; jas mes pateiksime forume ir šio blogo registruotųjų dėmesiui)
  • Į diagnostiką įskaičiuota būtų ir paprastų gedimų šalinimas, bet sudėtingesni, kaip pakabinamom lubom uždengtų daviklių atjungimas ar kokių nors pamestų kontaktų laiduose radimas, būtų papildomai įkainuoti.
  • Sistemos brėžiniai diagnostikos ir remonto kainas sumažintų drastiškai.
  • Tam kad diagnostika neužtruktų ilgiau nei savaitė, reiktų jai gerai pasiruošti, t.y. susitarti su visais kaimynais kad tam tikru sutartu metu būtų kas nors namuose.
Va šito ieškom

Va šito ieškom

Ta proga dar kartą prašome visų, kas gali padėti surasti tuos priešgaisrinės sistemos brėžinius. Labai padėtų žmonės, kurie turi kontaktų PST arba buvusių PST darbuotojų (kai buvo statomi ir įrenginėjami mūsų namai), pažįstančių architektų/projektuotojų, kurie dirbo su mūsų namais, juos statant, su priešgaisrinėmis ar kt. signalizacijų sistemomis dirbantys žmonės ar tokius pažįstantys. Gal galėtumėte pasiskambinti savo draugams ar pažįstamiems ir pabandyti atsekti kur ta mūsų priešgaisrinės sistemos principinė schema guli? Už pastangas, manau, kad sugebėtumėm atsilyginti, nes kaip jau minėjau, tai padėtų sutaupyti nemažai diagnostikoje ir sistemos remonte.

This entry was posted in Avarijos ir gedimai, Naujienos and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Vėl apie priešgaisrinę rėksnę

  1. Mantas says:

    Fiatlux nėra ta kompanija, kurios pagrindinė veikla yra priešgaisrinės sistemos, jų įrengimas ar priežiūra. jei ir buvo jų kas nors daryta su priešgaisrine, tai galėjo daryti kokie nors papigiaiski subrangovai (kaip paprastai ir būna), todėl nemanau, kad kas nors atsiras

    • seskine46 says:

      Bet tai mane kiek stebina visokių žmonių užmaršumas… Nieks nebežino kas mums vedė tą priešgaisrinę sistemą… Šnektelėjau su Fiatlux’o dar vienu atstovu, tai gavau iš jo dar vieno PST kontaktą, kuris atsieit ilgiau jau dirba PST ir gal žinos. Bet deja telefonas buvo atjungtas arba neryšyje arba nebebėra tokio telefono 😉 Grįžtu pas tuos pačius PST ir gal ten atsiras žmonių, kurie atsimins bent jau firmos pavadinimą.

  2. Martynas says:

    Nesu susipazines su visa istorija situ diskusiju apie priesgaisrine sistema, bet ar yra kokia nors praktine nauda is ju? Prie kazkokios tarnybos pajungti jos neiseina. vienintele funkcija kuri ji atlieka (kiek supratau) – pradeda rekti pirmame aukste. bet ji ir dabar rekia nes sugede davikliai.

    tai ar verta svaistyti pastangas ir pinigus?

    • seskine46 says:

      Turint tvarkingą sistemą ir išgirdus sireną reikia išeiti iš buto ir apžiūrėti ar nesimato niekur dūmų ar liepsnos, o jei matosi paskambinti į priešgaisrinę tarnybą.

      Jeigu davikliai duos klaidingą aliarmą, tai reikš kad sistema netvarkinga, o mes juk darysime taip, kad ji būtų tvarkinga.

      Juk rėkti ji pradėjo po gerų keturių metų, kai buvo namai pastatyti, o firmos, su kuriomis kalbėta, darytų metinę priežiūrą. Beje visos tos firmos kaip viena tikina, kad mūsų išvados apie rekomendacijas (t.y. nebūtinumą priešgaisrinės apsaugos) yra neteisingos. T.y. sistema yra būtina. Žinoma, firmos yra suinteresuotos taip sakyti, bet jei kas turite priešgaisrinėse tarnybose kokių nors ryšių galėtumėte paklausti atsargiai, nes jei neatsargiai paklausite, tai gali tekti ir baudas kokias nors mokėti arba pulti taisyti tą sistemą paskubomis ir pabrangiai 😉

  3. seskine46 says:

    Taigi dar papildomai paklausėme UAB Adminsta ir NPC. Adminsta atsiliepė ir dabar su jais kažkiek vyksta derybos šiuo metu.

    Tai dabar žinokit čia visokių planų turime ir kai jau sugalvosime kokių tiksliai ir kada, tai parašysim atskirai.

  4. ALDU says:

    O namo kiti namų ekspluatacijai būtini dokumentai (techniniai projektai, jų dalys, iš jų ir – gaisro aptikimo, pranešimo apie jį ir gesinimo) pas ką saugomi? Šių dokumentų, atiduodant objektą naudojimui, yra keletas komplektų: statytojui, projektuotojui, rangovui, naudotojui… Kiek pamenu, nuo pat pradžių namus valdė NPC, tai jis ir privalo turėti savo pilną komplektą. Nebent, kai “Sėkmės šaltinis” su “Rearcus” ir PST įkūrė bendriją, viskas perduota bendrijai. Tarp dokumentų turi būti ir pripažinimo tinkamais naudoti aktai, kuriuose turėtų būti nurodyti visi statybų proceso dalyviai.
    Manyčiau, jei jau tikrai neina galų atsekti per NPC, bendriją ir kt., reikėtų bendrijos vardu raštikai užklausti pagrindinį statytoją (o kartu ir rangovą), t.y. PST ir paprašyti pateikti reikiamą informaciją.
    Dar galimas variantas: kreiptis Vilniaus apskrities į priešgaisrinę gelbėjimo tarnybą. Ji gi turėjo derinti projektą, dalyvauti priėmimo komisijos darbe, pasirašyti aktą. Taip pat ji teikė pažymą apie sistemos atitiktį. Gal jie savo archyvuose irgi gali ką sursti…

  5. Pingback: Priešgaisrinių sistemų patikrinimas | Šeškinės 4 ir 6 namų bendrijos žiniasklaida

  6. Jenna says:

    Pagasdinimas Ta musu priesgaisrine sistema tapo savaites, o gal jau ir viso menesio tema. Kapstemes mes cia kapstemes ir berods prisikapstem iki kazko. O kazkas, tai yra tai, kad jau turime daug maz patikimos informacijos apie tai kiek kas kur Continue reading

Leave a reply to Martynas Cancel reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.